Loki

Ticketing sustav

Loki je proizvod testiran na nama!

Loki je ticketing sustav s kojim smo modernizirali sustav podrške koji pružamo stotinama vlastitih klijenata. Svaki upis ticketa dobiva svoj jedinstven broj i dodjeljuje mu se status. Ovlaštene osobe imaju mogućnost provjeriti statuse i količinu zahtjeva po zaposleniku, razne statistike te uz pomoć toga reagirati pravovremeno ukoliko se neki ticket nije riješio na vrijeme. U Lokiju također možete voditi evidencije o zaposlenicima, izdavati račune, spremati podatke o kupcima i dobavljačima, evidencije o istecima ugovora.

Loki sučelje

Značajke sustava Loki

  • Jednostavan upis ticketa (zapisa), vezanih pozapisa, prosljeđivanje ticketa
  • Mogućnost dodavanja popratne dokumentacije (email, PDF, slika i sl)
  • Obavijest o novom ticketu, promjeni statusa, podzapisu i sl.
  • Evidencija o statusu ticketa (otvoreno, zatvoreno, u radu ...)
  • Evidencija o broju ticketa i statusu ticketa po zaposleniku/partneru
  • Baza znanja - riješenja za česte problematike
  • Centraliziran rad - dokumentacija, evidencije, statistike - sve na jednom mjestu
  • Određivanje prioriteta (kritičnosti) zapisa - planirani, niski, srednji, visoki, kritičan

Loki sučelje

Prednosti sustava Loki

  • Smanjenje troškova
  • Jednostavno praćenje utrošenog vremena
  • Lakše određivanje prioriteta
  • Lakše praćenje zadataka
  • Jednostavna raspodjela poslova - koordinacija i komunikacija
  • Transparentnost dokumenata i informacija

Sustavi upravljanja

Loki je usklađen sa svim relevantnim sustavima upravljanja, neki od njih su:

  • ISO 9001 - Sustav upravljanja kvalitetom
  • ISO 14001 - Sustav upravljanja okolišem
  • ISO 27001 - Sustav upravljanja informacijskom sigurnosti
  • ISO 20000 - Sustav upravljanja IT uslugama