Loki
Ticketing sustav
Loki je proizvod testiran na nama!
Loki je ticketing sustav s kojim smo modernizirali sustav podrške koji pružamo stotinama vlastitih klijenata. Svaki upis ticketa dobiva svoj jedinstven broj i dodjeljuje mu se status. Ovlaštene osobe imaju mogućnost provjeriti statuse i količinu zahtjeva po zaposleniku, razne statistike te uz pomoć toga reagirati pravovremeno ukoliko se neki ticket nije riješio na vrijeme. U Lokiju također možete voditi evidencije o zaposlenicima, izdavati račune, spremati podatke o kupcima i dobavljačima, evidencije o istecima ugovora.
Značajke sustava Loki
- Jednostavan upis ticketa (zapisa), vezanih pozapisa, prosljeđivanje ticketa
- Mogućnost dodavanja popratne dokumentacije (email, PDF, slika i sl)
- Obavijest o novom ticketu, promjeni statusa, podzapisu i sl.
- Evidencija o statusu ticketa (otvoreno, zatvoreno, u radu ...)
- Evidencija o broju ticketa i statusu ticketa po zaposleniku/partneru
- Baza znanja - riješenja za česte problematike
- Centraliziran rad - dokumentacija, evidencije, statistike - sve na jednom mjestu
- Određivanje prioriteta (kritičnosti) zapisa - planirani, niski, srednji, visoki, kritičan
Prednosti sustava Loki
- Smanjenje troškova
- Jednostavno praćenje utrošenog vremena
- Lakše određivanje prioriteta
- Lakše praćenje zadataka
- Jednostavna raspodjela poslova - koordinacija i komunikacija
- Transparentnost dokumenata i informacija
Sustavi upravljanja
Loki je usklađen sa svim relevantnim sustavima upravljanja, neki od njih su:
- ISO 9001 - Sustav upravljanja kvalitetom
- ISO 14001 - Sustav upravljanja okolišem
- ISO 27001 - Sustav upravljanja informacijskom sigurnosti
- ISO 20000 - Sustav upravljanja IT uslugama