EUlogic

EU fondovi

Web aplikacija za praćenje provedbe EU projekata

EUlogic je inovativna web aplikacija koja organizacijama olakšava praćenje provedbe EU projekata. Uvođenje aplikacije je brzo i jednostavno, a web pristup aplikaciji omogućuje neovisnost o lokaciji, broju korisnika i vrsti uređaja (PC, laptop, tablet).

Uvođenjem aplikacije olakšano je između ostalog i evidentiranje i pretraživanje potrebne dokumentacije, izvještavanje, financijsko praćenje izvršenja projekta kao i nabava robe i usluga po propisanim EU procedurama. EUlogic smanjuje vrijeme potrebno za prikupljanje dokumentacije kao i rizik potencijalnih penala u slučaju neadekvatnih izvještajnih aktivnosti.

Osnovne funkcionalnosti aplikacije EUlogic:

  • Definiranje programskog plana (godina, polugodište, kvartal) sa zadanim budžetom
  • Unos i uređivanje stavaka proračuna sa financijskim iznosima
  • Definiranje raspodjele budžeta po vrstama aktivnosti i mjestima troška (kontima)
  • Evidencija aktivnosti i podaktivnosti
  • Prilaganje elektroničkih dokumenata kao dokaza o provođenju pojedinih podaktivnosti i aktivnosti (skenirani dokumenti – ponuda, zahtjev, narudžbenica…)
  • Mogućnost generiranja pojedinih dokumenata (BN1, Putni nalog, Zahtjev za odobravanje troškova) uz mogućnost kreiranja vlastitih obrazaca i uređivanja postojećih
  • Praćenje financijskih troškova aktivnosti po nazivima računskih pozicija koje se koriste unutar Državnog proračuna te ažuriranje raspoloživog salda pozicije proračuna
  • Izvještajni modul sa uključenim financijskim i programskim pokazateljima: izvještaji o stanju konta (mjesta troška), kao i gotovi standardizirani izvještaji poput: Plaće zaposlenika (Staff coast), Putovanja i smještaj (Travel and accommodation), Vanjske usluge i roba (External services and goods)
  • Upravljanje korisnicima (administracija)
  • Ograničavanje pristupa i uređivanja aktivnosti i podaktivnosti prema sigurnosnim ulogama
  • Mogućnost automatskog unosa podataka iz izvještajnih dokumenta drugih računalnih programa
  • Modul za interne zahtjeve za uredskom opremom i evidenciju isporuka po pojedinim odjelima